11 Ekim 2012 Perşembe

ARKADAŞLIKLAR HER ZAMAN ÖNEMLİDİR!!!! DOSTLUKLAR ZOR BULUNUR. EĞER BULDUYSANIZ ONU SAKIN BIRAKMAYIN :)


Bazen arkadaşlıklar bozulur...okulda ya da başka bir yerde. ben de şu an aynı durumdayım. ne yapsam bilemiyorum.. hep arkadaşlıklar önemlidir derler.. Buna inanıyorum.. en iyi arkadaşımın yerini kimse tutamaz.bunu o da biliyor.okul da onunla takılmadığım için bana küs...ona bir şey söylemediğim içinde. ama söyleyemem çünkü bu birkaç kişi arasında ve yemin ettim. bu yüzden bana küstü.. bence bu çok saçma..siz siz olun benim düştüğüm yola düşmeyin. o arkadaşımı satmıyorum. arkadaşlığımız bozuldu diye üzgün. beni çok özledi. ben de onu çooook özledim.. ama sırf onunla takılacağım diye bir şey yok..okulun ilk günü ben de bu duyguyu yaşadım. ama sonra sadece benimle takılmayacak  diye düşündüm ve kendime yeni arkadaşlar edindim. gerçekten çok iyi arkadaşlar bu arkadaşlar. ama sorun şu arkadaşlar;

Arkadaşım arkadaşlığımızı bozdular diye düşündüğü için onlardan çooooook nefret ediyo... ben bir seçim yapmak istemiyorum.. arkadaşımla arakadaşlığımız 6 yıllık.. zaten asla bozulamaz. bugün de kavga ettik. ne yapmalıyım bilmiyorum..



LÜTFEN YORUM ATIN!!!!!!

                                                         YAZAN: DURU   EN İYİ ARKADAŞI: PELİN <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder